System zarządzania siecią handlową eSAMBO będzie obsługiwał sklepy w Wielkiej Brytanii
Coraz więcej polskich sklepów z powodzeniem prosperuje w Zjednoczonym Królestwie. Rodzime produkty są kupowane nie tylko przez Polaków, docenia je także społeczność lokalna. Rozwojowi przedsiębiorczości sprzyja także brytyjski system gospodarczy, który jest znacznie bardziej przyjazny dla kupców niż polski. Jednak, aby zgrać logistycznie dostawy z Polski i sprzedawać na brytyjskich warunkach, Polacy potrzebują odpowiedniego narzędzia informatycznego, radzącego sobie z różną walutą, stawkami podatku VAT, czy choćby językiem.
2016-05-20, 15:08
System zarządzania siecią handlową eSAMBO ułatwia zarządzanie biznesem podzielonym między Wielką Brytanię a Polskę. Scentralizowana architektura systemu w chmurze pozwala zarządzać całą siecią wraz z magazynem zamawiającym towary u dostawców z Polski oraz zaopatrującym poszczególne sklepy w Wielkiej Brytanii. Daje także sklepom możliwość zamawiania towarów lokalnie, bezpośrednio u dostawców brytyjskich. Pierwszą siecią, w której wdrażamy nasze rozwiązanie, jest sieć polskich sklepów KACZUSZKA, rozwijająca swoje placówki w Walii.
KONTAKT / AUTOR
Monika Okrzymowska
SKG S.A.
338281146
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx